מסגריית ריילינג

8 / 100

כשמדובר על העליונות של חלונות ברזל, זה נמשך גם לפשטות שבה הם מנקים. למען האמת, החומרים והסגנונות הניתנים לתחזוקה של חלונות פלדה מקלים על שטיפה וניקוי קלים! אתה יכול לנקות את חלונות בלגיים שלך במהירות על ידי ביצוע שלושת השלבים הקלים להלן:

clean steel windows belgian 1
  • ריסוס מנקה זכוכית "על כל חלונית זכוכית" החל מלמעלה ועובד עד לקרקעית. ראשית, נגב את החלק החיצוני של כל חלון. בשלב הבא, דאגו לחלק הפנימי של כל חלון כך שהחלון יהיה מכוסה במנקה.
  • נגב את מנקה הזכוכית בעזרת סמרטוט נטול מוך וקרצף אותו "בתנועה סיבובית." הפעם, במקום להתחיל בראש או בתחתית, התחל במרכז: קרצף את אמצע החלון תחילה לפני שתעבור בדרך לכל ארבעת צידי החלון. אתה יכול להימנע מסימני פסים על ידי זכור להוציא את כל מנקה הזכוכית מהחלון לאחר היישום.
  • לבסוף, אם יש לך חלון מלוכלך במיוחד, ייתכן שתצטרך ללכת עם סכין גילוח שטוח לרעות משקעים עיקשים וזוהמים. זכור לזווית את הלהב ולגרד בעדינות, כך שלא תגרד בטעות את הזכוכית או תגרום נזק למסגרת החלון.

עכשיו כשאתה יודע את היסודות הפשוטים של ניקוי חלונות הפלדה שלך, תסתכל על מה שהופך את הניקוי שלהם לדרך החשובה ביותר:

אם אין לך חלונות בלגיים עדיין כדי לקבל החלטה על רחישת חלונות ולקבל החלתה סופית מה אתה צריך?

תקרה מאמר חשוב מה זה חלונות בלגיים

 או חלונות פרופיל בלגי– אסור להתפשר על איכות

חלונות פלדה דורשים טיפול נוסף

מרבית חלונות בלגיים מגיעים עם "גימור אפוי" – אך זה לא אומר שאסור לזכור לשטוף את המסגרות החיצוניות מדי זמן עם מים וסבון. אם החלונות שלך עבריים חדשים ויש להם כמה כתמי חלודה או קורוזיה, העבירו את תשומת ליבך גם לצמר פלדה משובח. זה ינקה בעדינות את משטחי מסגרת החלון כך שהוא יכול להיראות חדש כמו היום שקניתם אותו! ליצרני חלונות יש בדרך כלל צבע נגיעה, אבל אפילו במקרה הנדיר שלא תוכלו למצוא אף אחד, תמיד תוכלו פשוט להשתמש בצבע חיצוני המשמש לעיתים קרובות על משטחי מתכת.

ניקוי חלונות ברזל שלך בדרך הנכונה הוא קריטי כדי לוודא שהם ימשיכו להיראות במיטבם לטווח הארוך, תוך בדיקת נזקים אחת לזמן מה יכולה לעשות עוד פלאים להמשך התחזוקה שלהם! על ידי ביצוע עצות ניקוי פשוטות אלה והבנת חלונות הפלדה שלך טוב יותר, אתה יכול להיות סמוך ובטוח בידיעה שהגדרת את החלונות שלך ל"שנים של ביצועים ללא בעיות! "