מסגריית ריילינג

62 / 100

חלונות בלגיים בתל אביב מתהדרים בכך שהם אופנתיים ועמידים. הם אפשרות נהדרת עבור כל בעל נכס. עם זאת, הם דורשים תיקון איכותי וחשוב מאוד להקפיד על כל הפרטים החשובים בעת שירות חלונות אלה, שלא כמו החלפת חלונות זולים יותר.

אם אתה מתכנן לתקן חלונות אלה, עליך להתחיל להחליט אם פשוט תתקן אותם או לבצע החלפה מלאה. אם בסיס החלון תקין לחלוטין ואין צורך בהחלפה מלאה או בתיקון מלא, תוכל פשוט לעבוד על מערכת הנעילה.

תוכלו למצוא יצרנית חלונות בלגיים בתל אביב המציעה ערכת תיקון אבנט. האבנט הוא לוח הניתן לזזה המרכיב את המסגרת. קל לתקן חלון עם אבנט בלי צורך להחליף את כל החלון. החלפה החלון כולו נוטה להיות יקר מדי.

דברים נוספים תקרא על חלונות בלגיים ברזל כאן

חלונות ברזל – מתוקן על ידי קבלן

להלן כמה פריטים שתידרש בעת תיקון חלון הפלדה שלך:

  1. סכין שירות
  2. החלפה זכוכית
  3. מילוי סיליקון
  4. מדוד קלטת
  5. כפפות עבודה
  6. מברג
  7. פטיש
  8. מגבת
  9. נייר דבק

לאחר איסוף הכלים האלה, בצע את הצעדים הפשוטים הבאים לתיקון החלון שלך:

השלב הראשון הוא מדידת הזכוכית. הקפד לבצע מדידות מדויקות מבלי לנחש דבר. לאחר שתסיים, הסר את הלוח תחילה ואז הסר את האבנט.

אם יש זכוכית סדוקה על המסגרת, יש לאטום אותה בעזרת סרט מדידה ואז להשתמש במגבת לכיסויה. השתמש בפטיש כדי לרסק אותו ובדיוק כך, סיימת להסיר את הזכוכית מהמסגרת.

זכוכית סדוקה

חלונות זכוכית במסגרות מתכתיות מוחזקים לרוב במקום עם קליפים. עליך להסיר אותם כשאתה מסיר זכוכית ממסגרת מתכת וכשמכניסים חלונית חדשה, וודא שהקליפים מחזיקים את הזכוכית במקום.

לאחר שתוציא את הזכוכית, הסר את הסיליקון הישן והכניס את הקל החדש למקומו סביב מסגרת המתכת. וודא כי סיליקון יושב בין חלונית הזכוכית החדשה למסגרת החלון. ואז הכניסו את הכוס החדשה והכניסו חזרה את הקליפים. השתמש במברג כדי לסגור את הקליפים.

סיליקון לחלונות בלגיים

תן לסיליקון להתייבש לחלוטין למשך יום. ברגע שהוא יתייבש, המשימה הושלמה ותאהבו את החלון שהוקם לאחרונה. אם זכור את הטיפים האלה, אז אתה גאה בידיעה שאתה יכול לתקן את חלון הפלדה שלך בעצמך.

במידה ויש חלודה על החלון יש צורך בהחלפה מלאה של החלון.

חלון בלגי חלוד

הכול גם תלוי באיכות יצור של חלונות בלגיים אם היו נזילות מים כדי להחליף את החלון. 

מידה נוספת על זה נתן לקבל במאמר אורך זמן של חלונות בלגיים