מסגריית ריילינג

19 / 100

אנשים לעיתים נוטים שלא לשים לב לחשיבות של מעקות תקניים, כאשר תקינות המעקה באה לידיי ביטוי בכך שהוא עמיד בתקן הישראלי. מעקות תקן ישראלי זה אינו נושא פשוט, ולכן חשוב מאוד לשים את העבודה בידיים הטובות והמקצועיות ביותר שיעמדו באופן וודאי בתקן. אנו בחברת railings נהפוך את החלום שלכם למציאות, כך שתקבלו מעקות ברמה הגבוהה ביותר אשר עומדים בתקן הישראלי. אנו סבורים כי הלקוחות אינם צריכים לשבור את הראש על מנת להבין מה המידות והסטנדרטים של מעקות תקן ישראלי. לשם כך הצוות המיומן והמנוסה שלנו יירתם למשימה ויהפוך את כל החלומות שלכם למעקה העומד בדרישות הישראליות באופן מושלם.

מעקות תקן ישראלי – למה לבחור דווקא בנו?

כיום קיימות לא מעט חברות אשר יציעו לכם מעקות העומדים בתקן הישראלי, אך אצלנו בחברת railings תקבלו הרבה מעבר. אנו לא רק נספק לכם מעקות תקן ישראלי, אצלנו תקבלו מעקות איכותיים מצד אחד ומאידך גם מעקות יפים ומרשימים אשר יוסיפו גוון לחלל שבו הם נמצאים. המיומן שלנו בחברת railings היא לתרגם את הרצונות שלכם ולהפוך אותם למציאות, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם נכון.

מעקות תקן ישראלי – למה זה כל כך מסובך?

מעקות תקן ישראלי זה בהחלט תחום לא פשוט, הסיבה לכך היא שבין כל סוג של מעקה יש תקנות ודרישות שונות. לשם כך אינכם נדרשים להכיר בעל פה את התקן הישראלי לגבי כל סוג של מעקה, מה שגם הוא משתנה מעת לעת. הצוות שלנו ב-railings ידע להתאים בין סוג המעקה ובין התקן הישראלי, כך שלא יהיה לכם סכנה כזאת או אחרת ולא תצטרכו לוותר על שום פרט במעקה שלכם.

מעקות תקן ישראלי – תוך כמה זמן זה מוכן?

אנו בחברת railings שמים דגש עיקרי על מימד הזמן, והמטרה העיקרית שלנו היא להתאים את המעקה הן לדרישות שלכם והן לזמן האידיאלי מבחינתכם. אצלנו תקבלו מעקות תקן ישראלי בתוך זמן קצר ועל פי הדרישות שלכם, כך שלא תצטרכו לוותר על שום פרט. אנו יודעים עד כמה מעקה יכול להיות משמעותי בעיצוב או בתכנון של בית או חדר.