מסגריית ריילינג

70 / 100

גרם מדרגות עם קורה מרכזית הוא מסלול מדרגות נתמך במרכז העושה שימוש בתמיכה מבנית אחת. קורה מרכזית הבודד פועל כמו קורת תמיכה לקבוצת מדרגות שלוחה. בגלל הפופולריות הגוברת של האסתטיקה המינימליסטית, מחרוזות מונו הפכו למגוון עיקרי של עיצובים מודרניים ברמה גבוהה. קורה מרכזית יכול לספק תחושה פתוחה תוך שהוא מאפשר מעבר קל יותר מאשר סט מדרגות מסורתי.

סוגי חומרים וסגנונות של מדרגות עם קורה מרכזית

קורות פלדה כהות המשמשות לייצור מיתרי מונו הם העיצובים המיוצרים ביותר והנפוצים ביותר. מגוון אפשרויות לדרוך יכולות להיות מפוברקות ומתאימות; אולם התחשבות בחוזק היא גורם. עצים קשים במיוחד ומדרכי בטון הם אפשרויות פופולריות מודרניות המספקות כוח רב למדרגות צפות. עובי סטנדרטי עבור מדרגות עם קורה מרכזית הוא נטו 2 ″ -4 ″ תלוי בכמות השלוחה וסוג העמדות המעקות שיש להרכיב.

סוגי עץ

סוגי עץ פופולריים למדרגות עם קורה מרכזית כוללים עץ אלון, מהגוני, אגוז ודרום אמריקאי קשה. ככל שהעץ קשה יותר וגרגר העץ חזק יותר, כך ייטב. מדרכי מונו הם סחרים מאוד ובדרך כלל כוללים קשרים עיוורים מתחתיו. קשר מסוג זה דורש הרבה אפילו את החזקים מבין מיני העצים. יש לחזק או לדרוך את מדרכי הבטון עבור מיתרי המוניו או ליצור אותם מחומר קל מהונדס המיועד למתקנים מסוג זה.

איזה סוג מעקה נראה הכי טוב עבור המדרגות הצפות שלך?

מלבד כמה בדים בהתאמה אישית במיוחד, אין באמת מה להשוות למעקות כבלים ומעקות זכוכית בכל הנוגע למדרגות עם קורה מרכזית. אחת המטרות העיקריות של שימוש במחרוזת מונו היא המרחב הפתוח והערעור המודרני של המדרגות. הקווים האלגנטיים והמראה המודרני של זוגות כבלים מפלדת יפה עם עיצובים מחרוזת פלדה. מערכות זכוכית ללא מסגרת ומערכות קליפ זכוכית מספקות גם מספיק שקיפות בכדי לנצל את עיצוב המדרגות. שני סוגי המערכות הם בטוחים ועמידים במיוחד עם תחזוקה מינימלית  .

וכמובן אפשר לעשות מעקות ברזל מכל סוג ובסגנוניים שונים גם דגמים מודרניים יש בשפה.

גרם מדרגות עם קורה מרכזית עם עיצוב מעקה מודרני יכול להרחיק עשרות שנים ממראה של בית ישן יותר. בשילוב עם פתרון מעקה מודרני ממעקות הכבלים של שלנו; זה יספק הנאה ותוספת ערך לבית שלך. אם יש לך שאלות לגבי אפשרויות מדרגות ומעקות מודרניות, התקשר אלינו או בקר בדף בקשת הצעת המחיר למתה.